Alla inlägg den 29 maj 2017

Av benjamin kh - 29 maj 2017 11:15

Jag kommer ihåg vad nervös jag var innan jag skulle träffa henne, tanken va hämtar henne från jobbet sedan skulle vi kolla på film, Jag visste inte hur skulle jag bete mig och va förbannat nervös.
Jag minns att jag körde vilse i skogen och visste inte vart jag va till slut hittade ett hus bredvid vägen och frågade vart Ica va, undrar fortfarande vad killen trodde om mig, han satt bakom köksbordet och njut av sin smörgås och tror faktiskt jag skrämde honom.
jag behövde stilla nerverna innan jag träffade henne cigg efter cigg men herregud, det hjälpte ändå inte. Klockan tickade iväg och jag va försent en timme.
Jag mötte upp henne sedan åkte vi mot sundsvall.
Hon gjorde mig så jävla nervös då la jag min hand i hennes hand och det kändes underbart, jag va inte nervös längre.
Vi är olika somtidigt vi förstår varandra som ingen annan gör!
Du fick mig att minnas hur man lever, Precis som att allt i mitt liv varit en gråzon och sen plötsligt dök du upp och livet visade sig i regnbågens alla färger. Allt blev bra. Allt smakade gott. Alla människor var underbara, till och med den sura farbrorn på jobbet som bara skällde på mig, dina ord satt i mitt hjärta och jag kunde se mig i spegelen och tänkte att jag duger och att jag ser rätt bra ut. fredag den 19 maj! Den dagen som jag va tvungen släppa iväg dig efter allt vi har gjort och varje dag jag fick lära känna dig, det kändes alldeles för jobbigt! Jag minns när du lämnade sundsvall och när jag kom hem stod i min balkong och grät och torkade mina tårar med din tröja som du lämnade efter dig.
Jag vill att du ska veta du är en underbart och har ett hjärta av guld det är sånna människor som du som gör världen till en vacker plats, jag Uppskattar allt du gjorde för mig med taco midddag och film kvällar till och med försökte lura mig på min födelsedag. Tack för allt du har gjort för mig. Tack för att jag känner mig hel igen och vill att du ska veta Varje dag. Varje morgon varje måltid och varje andetag jag tar saknar jag dig. Jag försöker acceptera avståndet mellan oss och trots att det känns förjävligt så är bara läget så. Det är inte något jag kan göra åt heller. Men gud vad jag saknar dig i mellan åt. Ibland tänker jag på när du satt i mitt knä och du kollade på mig eller den blicken som du bruka ger mig när jag kör om lastbilar saknar allt med dig. Jag vill egentligen bara ringa dig och prata med dig flera timmar som vi brukade göra men jag håller tillbaka, Jag är stark och jag vet att jag kommer klara detta. Tillsammans klarar vi detta. Men det är jobbigt, riktigt jobbigt.
I en värld full av människor så har jag aldrig kännt mig så här tom och ensam. Jag önskar bara för allt i världen att jag kunde få krama om dig riktigt hårt just nu och aldrig släppa taget. Jag önskar att du kunde vara här då kunde jag pussa dig i pannan samtidigt som du håller om mig men jag kan inte mera en leva med din tröja som luktar dig. Jag kramar om den extra hårt, luktar på den extra mycket och stänger ögongen för att på något sätt känna din närhet.
Jag saknar dig så mycket att det gör ont i hela kroppen.
Jag vill ha dig här och höra dig säga '' du snarkade i natt'' Jag vill att du vänder dig mot mig på morgonen och smeker mig och kollar på mig när jag sover så som bara du kan.
Kom hem snart ....

Ovido - Quiz & Flashcards