Alla inlägg den 13 maj 2017

Av benjamin kh - 13 maj 2017 21:43

Härligt väder har det varit idag, vi åkte till Ikea och käkade frukost sedan har vi grillat och haft mys dag hela dagen idag och nu sover barna gott och pappan ligger på soffan och kolla på talang och försöker rensa tankarna.
Jag vet inte riktigt varför prata jag om det nu men har en grymt ångest över att fylla 30år. Känns som att de är då alla sjukdomar och ålderdomstecken börjar komma och jag har inte ens hunnit nå mitt mål i mitt liv och fick än mer ångest att jag dessutom inte ens kommer bli firad känns desto värre Då jag bor flera tusen mil från familjen och barna lämna mig redan imorgon och Ibland när jag tänker efter så inser jag ju att jo, det har jag ju visst det! Även om jag inte gjort något "världsomvälvande", så har jag lyckats med mycket även om det inte ser ut/känns så alla gånger, för det har varit många tuffa motgångar efter varandra också de senaste åren. Hade velat stänga av hjärnan, ta en Sista-minuten resa och dra någonstans den 15 Maj när jag fyller år.

Ovido - Quiz & Flashcards