Alla inlägg under oktober 2013

Av benjamin kh - 19 oktober 2013 02:10

det finns tydligen många sådana i min värld.
Det är så jävla tråkigt med alla som går runt och säger att man är deras enda vän och när dom går med någon annan står och snackar skit bakom ryggen på den andra personen. Varför måste folk bete sig så här? Det är ju sjuk för guds skull.
Och dom som inte vågar stå upp mot en person själv utan måste ha hela jävla världen med sig. Så trött på det. Det visar ju bara deras svaghet. Det betyder att den personen som drar med alla andra är klen och vet att man hur lätt som helst trycker ner den personen. Jaja. Den finna kanske någon äkta därute.

Av benjamin kh - 6 oktober 2013 01:42

Tankar om dig gör mig galen ! Vet ej hur ska förklara men hoppas du förstår lite !!!Jag har oxå blivit sårad, riktigt jättesårad o jag är oxå jätterädd när jag träffar någon som jag börjar få känslor för, men jag är ännu mer rädd för att bli ensam resten av livet, att tillslut sitta där när jag är 80, ensam med mina katter som mitt enda sällskap o lyssna på klockan som tickar. Usch, den tanken skrämmer då mej mer än att kanske leva med "fel" person en stund, hur som helst så kommer man ju på det iaf med tiden ifall det är fel, el rätt. Även om man är ihop, el inte, det enda man kan gå på är ju hur mycke man tycker om människan o hur gärna man vill ha den i sitt liv. Förstår inte varför man inte kan säga att man är ett par när man ändå beter sej precis som man skulle göra om man nu bara gjorde uttalandet att man är ihop. Det enda som fattas är själv uttalandet, o antagligen händer det nog inget hemskt bara för att man gör det.

Vad är det hemskaste som kan hända bara för att man säger att man har ett förhållande när man ändå beter sej precis som om man hade ett??

Är det inte att älska och uppleva livet som är själva meningen med det? Tror man missar hela poängen med livet ifall man är så rädd för att älska att man helt enkelt låter bli, eller iaf låtsas som att man inte gör det.mycke tankar ! Bäst jag håller mig till jobbet nu innan jag få sparken .

Ovido - Quiz & Flashcards