Direktlänk till inlägg 4 juli 2017

Du ska behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Av benjamin kh - 4 juli 2017 22:16

Har ni varit med om att folk vill ha rätt och tycker det är viktigt att ha rätt när de diskuterar något om enkla saker som egentligen inte spelar någon roll?
Ni vet folk som älta saker vill ha rätt hela tiden oavsett vad det handlar om och deras åsikt eller vill ha något på sitt sätt?
Vet ej om folk vet hur den andra känner när de bete sig på sett viss! Man bli frustrerad, irriterad och arg Fattar de hur de påverkar egentligen dig.
människor som måste säga vad de tycker och vill diskutera saker i absurdum har lust fråga dem "Är det här viktigt för dig?" Och kanske Den enkla frågan kan göra stor skillnad.
Ni vet människor som ser sina svaghet och fel hus andra och alltid har något komma med!

Vad skönt det är att få säga vad man tycker! Även om det är oväsentligheter som dryftas. Man bara måste få sin röst hörd och få säga sin åsikt om ämnet. Jag är en lätt människa lära känna och säger vad jag tycker och känner, Jag vågar vara precis som jag är, visa mina känslor och accepterar och visar vad jag tänker, hur jag mår och vad jag upplever eller har varit med om.
Mitt förhållande till mig själv bestämmer hur jag upplever varje situation och när jag inser att allt är precis som det ska vara så vågar jag vara mig själv mer fullt ut, jag behöver aldrig spela en roll eller agera på ett visst sätt för att duga så ni vet!

Din livsuppgift är ingen roll du spelar eller uppgift som ska utföras. Din livsuppgift är att vara ditt bästa du. Så våga vara precis den du är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av benjamin kh - 22 augusti 2018 20:27

Vad får det lov att vara? säger flickan bakom disken med ett leende medan jag iakttar henne. Jag funderar. Jag har åtminstone slut på tålamod, och ork. Hoppet börjar hinna med det oxå, Sömn behöver jag mer av, och en människa som kan förstå mig och ...

Av benjamin kh - 15 augusti 2017 20:19


Du kan se mina leenden i mitt ansikte och du kan se mina tårar rinna ner för min kind. Du kan höra när min själ skrattar och du kan höra mig när mitt hjärta gråter. Du kan döma mig för vad jag gör men du kan aldrig komma i närheten av hur de känns at...

Av benjamin kh - 3 augusti 2017 22:27


Regn dra över sjön där jag sitter och slå mot vattenytan och bildar en vacker utsikt, Jag sitter här barfota i kallingar med en lång tröja över mig och tar den sista blåsen av min cigg.Jag blåser ut den sista ut i munnen och kollar samtidigt över sjö...

Av benjamin kh - 3 augusti 2017 15:30

Semester i Stockholm och sova på hotellet, hitta på massor äventyr med barna är alltid en succé. Ett besök på Skansen fullt av spännande djur och Akvariet är häftigt med sina krokodiler och apor sedan har man varit på ljunibacken till och med hunnit ...

Ovido - Quiz & Flashcards