Alla inlägg den 19 juli 2017

Av benjamin kh - 19 juli 2017 13:19

Åh vad jag vill ut och resa nu, det är så himla tråkigt, grått och blaskigt i Sverige just nu och vill verkligen ha lite sol och värme, vill ut och utforska och upptäcka nya ställen, äventyra lite, hur kul är inte de!
Men nu ska jag ändå inte klaga för mycket, bara litegrann. Jag åker ju faktiskt om 10 dagar till Stockholm och där efter till Värmland med hela familjen men ändå en utlandresa skulle sitta fint nu åka på en weekend resa och bara vara och njuta kan man säga, det hade varit underbart för att jag älskar verkligen resa, dem senaste året valde åka till hemlandet och va med familjen men den här året vill dra till zakynthos och Skulle säga att det är min favorit stad just nu av alla de ställena jag har varit i och minns under mina år.



Dream it do it


Har en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards