Direktlänk till inlägg 22 augusti 2018

När ensamheten är större än tvåsamheten

Av benjamin kh - 22 augusti 2018 20:27

Vad får det lov att vara? säger flickan bakom disken med ett leende medan jag iakttar henne.
Jag funderar. Jag har åtminstone slut på tålamod, och ork. Hoppet börjar hinna med det oxå, Sömn behöver jag mer av, och en människa som kan förstå mig och är absolut inte fel vara lycklig som man va före tiden!

Jag sväljer, ler tillbaka och svarar.
- French hot dog och tar en drycka oxå

Det är absolut inte roligt gå igenom känslorna, sorgen, lyckan och allt annat som behövs för att kunna sörja, fira, gå vidare. Jag har aldrig begränsat mig för någon , aldrig gjort mig till. Jag vill våga vara mig själv, gräva i känslorna och reda ut vem jag är. jag har lyckats hittat mig själv där i djupet många gånger blivit en mycket mer komplex person men just idag kan inte göra det!
Jag vet ingen relation är perfekt jag vet oxå Ibland går det uppåt och ibland går det ner. Till slut skrämmer inte dipparna längre, utan jag ser dem som vila. Vila från relationens ansvar. Men sen, så fort gnistan är där igen tar jag den vid hornen och vågar kasta mig ut, följer gnistan och blundar. För jag är inte rädd och inte rädd för någon, Men det är inte fantastiskt hela tiden,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av benjamin kh - 15 augusti 2017 20:19


Du kan se mina leenden i mitt ansikte och du kan se mina tårar rinna ner för min kind. Du kan höra när min själ skrattar och du kan höra mig när mitt hjärta gråter. Du kan döma mig för vad jag gör men du kan aldrig komma i närheten av hur de känns at...

Av benjamin kh - 3 augusti 2017 22:27


Regn dra över sjön där jag sitter och slå mot vattenytan och bildar en vacker utsikt, Jag sitter här barfota i kallingar med en lång tröja över mig och tar den sista blåsen av min cigg.Jag blåser ut den sista ut i munnen och kollar samtidigt över sjö...

Av benjamin kh - 3 augusti 2017 15:30

Semester i Stockholm och sova på hotellet, hitta på massor äventyr med barna är alltid en succé. Ett besök på Skansen fullt av spännande djur och Akvariet är häftigt med sina krokodiler och apor sedan har man varit på ljunibacken till och med hunnit ...

Av benjamin kh - 23 juli 2017 18:41

Hej på er!Vi hade en underbar dag på Furuvik igår, Så himla mysigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards